8 april 2011

Då var vi utan flaggstång...

Då var det Fredag igen, den bæsta dagen iveckan. Hær har det blåst en hel del idag. Passade på att hænga ut sængklæderna i førmiddags, men det visade sig som igen bra ide, då min man fann de på åkern...bara att tvætta igen. Blåsten tog också med våran flaggstång, men det kanske var bra, då slipper vå krångla om vi ska ha en svensk eller en norsk flagga, (som sværfar sa ;).


Imorgon børjar loppis sæsongen, och jag ska en tur till Bærum før att (førhoppningsvis) fynda, *gleder mig* . Har en vän som brukar vara mycket i oslo på loppis (hon är helt otrolig på att hitta rätt saker), och loppisen i Bærum är den bästa tycker hon. Går ni in på http://www.loppemarkedinfo/ får ni en översikt över loppmarknader i vår.






Denna kärra köpte jag på erikshjälpen för något år sedan.

Jag hoppas på att kunna visa er några skatter imorgon. Till dess får ni ha en god fredagskväll, och en härlig dag imorgon.


Kram Maria


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar