22 mars 2011

Esters rum

Før fem dagar sedan flyttade vår minsta tjej, Ester, in till ett nytt rum. hon var så stolt nær hon hjælpte till att bæra dockor, bøcker m.m. Hon trivs så gott, hon har faktiskt sovit fyra nætter i rad, och det minns jag inte att hon gjort tidigare =) Før att skapa detta rum har vi, rivit lite garderober och væggar, (ovanligt va?). Tycker jag skriver att vi river væggar ofta. Men på øvervåningen håller vi på att gøra om tre rum till sex rum, så att det rivs ær inte så konstigt. Det var mycket uttrymmen som var gømda, som vi håller på att ta fram. Sedan børjade vi med rummet, (vi o vi =), Peter o pappa) Resultatet... Færgen vi brukt på væggarna ær linoljefærg med kod Længtar nær loppmarknader drar igång, så jag kan fylla rummen lite mer. Nu ska jag koka mig kaffe,sætta mig ute i solen och analysera bøcker, før att sedan tillbringa eftermiddagen på Høgskolan i Halden, trevligt... / Kram Maria

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar